Το καθημερινό φαινόμενο των ληστειών τραπεζικών καταστημάτων σήμερα είχε μια ιδιαιτερότητα: δράστες δεν ήταν ομάδες ανδρών αλλά... δύο γυναίκες!Η αρχή έγινε λίγο μετά τις 2:00 το μεσημέρι, όταν μία γυναίκα μπήκε στο υποκατάστημα της Εμπορικής Τράπεζας, που βρίσκεται στα Μελίσσια επί της λεωφόρου δημοκρατίας 34, και αφού απείλησε τους υπαλλήλους ότι έχει όπλο κατάφερε να αποσπάσει άγνωστο χρηματικό ποσό.Μόλις δέκα λεπτά αργότερα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, μία άλλη γυναίκα κατάφερε να αδειάσει τα ταμεία του υποκαταστήματος της Eurobank στη συμβολή των οδών Ποσειδώνος και Άτλαντος, στο Παλιό Φάληρο.Σημειώνουμε ότι πρόκειται για την πέμπτη ληστεία σε τράπεζα, μέσα σε διάστημα λίγων μηνών, που την διαπράττει γυναίκα.
http://eglimatikotita.blogspot.com
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου