Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Παραδέχεται ο Αλβανός τραμπούκος της Αυγής οτι ύστερα απο ενεργειές του έκλεισε το blog του Αθηναίου

http://ventetta.blogspot.com/

Γράφει.......
Είναι βέβαιο ότι δεν είμαι και ευτυχής που έκλεισε η συγκεκριμένη σελίδα
[ειναι και κατα της λογοκρισιας ο υποκριτης ]


http://odromos.wordpress.com/2009/12/21/οι-ανώνυμες-απειλές-ενός-ανώνυμου-blogs-κα/
Οι ανώνυμες απειλές ενός ανώνυμου blogs και η καταγγελία μου στην Δίωξη του Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Μόλις σήμερα το πρωί και αφού είχαν προηγηθεί δεκάδες απειλητικά , ξενοφοβικά, απαξιωτικά, μισαλλόδοξα και ρατσιστικά άρθρα και σίγουρα πάνω από μια χιλιάδα απειλητικά ανώνυμα σχόλια εναντίων μου, σε blog που διατηρούσε ανώνυμος χρήστης με το παρατσούκλι athinaios , αποφάσισα να απευθυνθώ στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κάνοντας καταγγελία όπως επιβάλλει η νομιμότητα και το σύνταγμα. Πριν από αυτό όμως, και για να μην το κάνω ανώνυμα όπως ο εν λόγο κύριος τόσο καιρό με απειλούσε και μ’έβριζε, του έστειλα προσωπικό e-mail με το οποίο και τον ενημέρωνα για την ενέργειά μου.
Η επιστολή μου είναι αυτή:
“Είναι προφανές!
Αν η πολιτεία διαβάσει το (ανα)δημοσιευμένο από σένα χθεσινό μου κείμενο αλλά και όλα όσα γράφω καθημερινά (αν και …”κατά δήλωσή μου δημοσιογράφος”(!) το κάνω με το όνομά μου και όχι ανώνυμα), δεν μπορεί παρά να με θεωρήσει ανεπιθύμητο.
Και βέβαια, αν διαβάσει όλα τα δικά σου εναντίων υπουργών με υπονοούμενα ακόμα και για …προδοσία αλλά και μερικών σχολιαστών(;) που εμπίπτουν καθαρά σε εκείνα που διακινούν μίσος και ρατσισμό, θα πρέπει να σε επαινέσει δημόσια.
Μέχρι να βρούμε μια τέτοια πολιτεία ,όμως, όπως έχω μάθει να κάνω πάντα στη ζωή μου, κινούμενος στο φως και όχι στο σκοτάδι, πάντα δημόσια και ποτέ ανώνυμα, σε ενημερώνω ότι σε καταγγέλλω από σήμερα στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για όλα τα σχόλια που αναρτώνται στο blog σου με απειλές εναντίων μου αλλά και για τα ποστ με τα οποία εσύ διακινείς αυτές τις ανοιχτές απειλές και το μίσος γενικά.”
Είναι προφανές ,όμως, πως το συγκεκριμένο blog, υποθέτω και λόγο τις πληθώρας αναρτήσεων με τα οποία ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορούσε την σημερινή πολιτική ηγεσία της χώρας ακόμα και για προδοσία(!!!), βρέθηκε στο μάτι του BLOGSPOT. Και έτσι από σήμερα το blog “κατέβηκε” από τη πλατφόρμα, μια και υπάρχει ρητή προειδοποίηση από το Blogspot για τη “ρητορική μίσους”.
Είναι βέβαιο ότι δεν είμαι και ευτυχής που έκλεισε η συγκεκριμένη σελίδα – έστω κι αν είχε ξεπεράσει κάθε όριο -αλλά όταν κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σου, απειλείς κάποιον που πάντα γράφει με το όνομά του , που ποτέ του δεν απείλησε, δεν συκοφάντησε, δεν έσπειρε μίσος και σέβεται τη χώρα και τους θεσμούς, και που η μόνη του “αμαρτία” είναι η καθημερινή προσπάθεια για την αρμονική συμβίωση των μεταναστών με τους Έλληνες αλλά και η καταγωγή του ,είναι νομοτελειακό πως θα βρεθείς εκτεθειμένος.
Καλώς η …καλώς, τα γραπτά μένουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου