Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

"Οργή για το παραεμπόριο"




"Σου γραφω για να εκφρασω την οργη μου για το παραεμποριο.Εχω ενα δισκαδικο και το κραταω με τα δοντια πληρωνοντας ενοικιο,εφορια,ΦΠΑ,ΤΕΒΕ,λογιστη κλπ.Υφισταμαι δεκαδες ελεγχους απο το κρατος,πληρωνω επιμελητηριο,εμπορικο συλλογο και αγωνιω καθε μερα για τον επιουσιο.Εχω ομως να αντιμετωπισω ορδες εγχρωμων,οι οποιοι καταπατωντας...
καθε εννοια νομιμοτητος,πωλουν χωρις αδεια,χωρις αποδειξεις,χωρις παραστατικα,ΠΛΑΣΤΑ & ΠΑΡΑΝΟΜΑ CD & DVD,στερωντας απο το κρατος ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΦΟΡΟ,κλεινουν δεκαδες μικρομαγαζα,απολυουν εκατονταδες ατομα απο τη δουλεια τους και ολα αυτα σε μια χωρα της Ε.Ε....Ποιος θα με προστατευσει εμενα κυριοι?...Και πως πρεπει να αντιδρασω εγω οταν το κρατος θα ερθει και θα μου ζητησει τη βοηθεια μου?..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου