Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Η ανηψιά μου, μαζί με μιά ομάδα νέων αποφοίτων δραματικών σχολών, απεφάσισαν προ καιρού ν’ ανεβάσουν ένα θεατρικό δρώμενο, σ’ένα μπαράκι,

κάτου απ’ την Πλατεία Θεάτρου…

Posted by J.McManus

…που να βρούνε κανονικό Θέατρο να στεγαστούνε, καταλαβαίνεις τώρα….Άλλωστε είναι και της μοδός τώρα: αυτά τα happenings μέσα σε μπαράκια.

Κι εκεί που ετοιμαζόντουσαν να δώκουν την παράσταση, ο ιδιοκτήτηςτου χώρου κυνήγησε κι έπιασε τις προάλλες έναν Μαροκινό που έμπαινε τακτικά στο μαγαζί του και βούταγε τσάντες πελατών/ισών.

Την επομένη μέρα, ΟΛΟ το Μαροκινό λόμπυ της Αθήνας, που εγώ προσωπικά αγνοούσα παντελώς την ύπαρξή του [και τη δύναμή του], επιτέθησαν στο μαγαζί και το ‘καναν “καλοκαιρινό” …κωλυμπιθρόξυλο, πως το λέμε. Μη φαντασθείτε μόνο σπάσιμο τζαμαρίων και τέτοια…μιλάμε ότι ΔΕΝ υφίσταται ΠΛΕΟΝ το μπαρ.

Κι αυτό είναι καθημερινό φαινόμενο εκεί κάτω και γι’ αυτόξενοικιάζονται καθημερινώς τα μαγαζιά πέριξ της Ευριπίδου

Συνηθισμένα γεγονότα θα μου πείτε στην Αθήνα του 2010…

Να σας πω την μαύρη αλήθεια, εγώ δεν γνώριζα ότι υπήρχε γκέττο Μαροκινών στην Αθήνα. Που να το διαβάσω άλλωστε; Στους “Iούς”; Στον Νago; Στον Σαραντάκο ή μήπως στον Παντελή Μπουκάλα;

Τώρα η μικρή κι οι φίλοι της ψάχνουν γιά νέο χώρο, κάπου στου Ψυρρή.

***

Γιατί σας τα γράφω αυτά τώρα;

Μα γιατί η ξαδέρφη μου, η μάνας της, ήταν ακριβώς των ιδίων πεποιθήσεων, ΣΥΡΙΖάτων δηλαδής, σαν και των δικών σας. Η θέση της στο λεγόμενο “μεταναστευτικό” ήταν σαν να διαβάζω τα σχόλιά σας… και συνεχώς διαφωνούσαμε…

Και χθες, στο τηλεφώνημα που μ’ ενημέρωσε γιά τη νέα πρεμιέρα της μικρής και μου εξιστόρησε τα συμβάντα, μου πέταξε κι ένα:

«Τίποτα ΔΕΝ κάνει η Αστυνομία!»

Τι ακριβώς θέλετε να κάνει η λαομίσητη Αστυνομία; Να συλλάβει τη Μαροκινή Μαφία;

Και μετά; Πως θ’ αντιδράσετε εσείς, οι επαγγελματίες αντιρατσιστές; Εεε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου