Μέχρι και μουσουλμάνο έκανε τον Μπαράκ Ομπάμα ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης στην ομιλία του στη Βουλή για το μεταναστευτικό και την απόδοση ιθαγένειας. Το θέμα βέβαια δεν είναι αν πρόκειται για ένα απλό λάθος, στο οποίο θα μπορούσε ίσως να υποπέσει ο καθένας. Το θέμα είναι η ρητορική που ακολουθείται για ένα...
νομοσχέδιο που έρχεται να επιβληθεί “δια της βίας” ουσιαστικά, όταν συναντά την αντίδραση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, πλειοψηφία η οποία βαφτίσθηκε ξενοφοβική, εθνικιστική ή όπως αλλιώς, μόνο και μόνο για να δοθεί άλλοθι στην όλη διαδικασία. Θα πρέπει βέβαια, ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη να μας εξηγήσει πού “κολλάει” ο Ομπάμα με την απόδοση ιθαγένειας σε μετανάστες στην Ελλάδα….
newsblog
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου