Δέκα ημέρες πριν από το πολύ σημαντικό ταξίδι του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελου Βενιζέλου στην Μόσχα, η κυβέρνηση κατέθεσε ξαφνικά πριν λίγο στη Βουλή και με τον χαρακτηρισμό του «έργου μείζονος εθνικής σημασίας», το νομοσχέδιο για την κατασκευή του αγωγού πετρελαίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης. Το νομοσχέδιο μάλιστα έχει πρόβλεψη για ένα σημαντικό «αγκάθι» του όλου ζητήματος αυτό των απαλλοτριώσεων.
Συγκεκριμένα θεσπίζει τους όρους βάσει των οποίων θα επιβληθούν περιορισμοί στη χρήση γης και δόμησης και προβλέπει τη διενέργεια απαλλοτριώσεων υπέρ του δημοσίου, χρησιμοποιώντας ειδικό...
νομικό πλαίσιο που επιλέχθηκε για τις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου της ΔΕΠΑ με το νόμο 1929/1991.
Στόχος του νομοσχεδίου είναι να ολοκληρωθεί το εν λόγω έργο «με ταχείς ρυθμούς και σύντομες διαδικασίες», όπως αναφέρει στην επιστολή της η υπουργός.
Φαίνεται ότι το υπουργείο και η κυβέρνηση κινείται ... «εκτός ορίων» στις σχέσεις με την Ρωσία και δεν υπακούει στις εισηγήσεις του ΕΛΙΑΜΕΠ και του «καθηγητή Θάνου Π.Ντόκου» που δεν ... συμφωνεί με την υπερβολική ανάπτυξη των ελληνορωσικών σχέσεων.
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=11295&Itemid=139
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου