*** Απίστευτη απάντηση του κ. Νίκου Παπανδρέου για το περιώνυμο ταξίδι στο Αμπού Ντάμπι. Οταν ρωτήθηκε από τον Νίκο Χασαπόπουλο («Βήμα»), γιατί πήγε, αφού δεν έχει θεσμικό ρόλο, είπε: «Θέτω το επώνυμό μου στην υπηρεσία της χώρας. Εγώ δεν κλείνω συμφωνίες. Λέω απλώς στους Αραβες να έρθουν στην Ελλάδα να επενδύσουν»!!! Μ’ άλλα λόγια, τι νόημα έχουν οι θεσμοί όταν υπάρχει το επώνυμο-θεσμός. Λες και μιλάμε για οικογενειακή επιχείρηση ****
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου