"Ποιοι τα έφαγαν ? που επήγαν τόσα δισεκατομμύρια ευρώ ?
Τα 50% από τα φαγωμένα πήγαν σε τσέπες πολιτικών και επιχειρηματιών (μεγαλοεργολάβοι . ΜΜΕ .κλπ)
Τα άλλα 45% πήγαν σε δημοσίους υπαλλήλους (τεραστίους μισθούς , εφάπαξ , συνταξαρες από στα 50 τους χρόνια μ.ο. ) δημιούργησαν ένα ...
κράτος που περισσότεροι ήταν οι δημόσιοι υπάλληλοι από τους ιδιωτικούς , με το αζημίωτο φυσικά , για αυτό και ενώ ένας κοινός άνθρωπος έβλεπε ότι το καράβι πάει στην ξέρα , τα εκλογικά αποτελέσματα επιβράβευαν την πορεία του καραβιού
Και τα άλλα 5% από τα κλεμμένα –φαγωμένα τα έδιναν στους αγρότες , που με περίσσιο θράσος κάθε χρόνο απαιτούσαν ενισχυσεις για να τα τρώνε στα μπουζούκια και στα αμάξια , όποιος έχει αντίρρηση ας πάει μια βόλτα στην Λάρισα
Οπότε πιασε το αυγό και κουρευτο , άκρη κανείς δεν θα βγάλει ποτέ και ας μην ξεχνάμε ότι ο εμπνευστής του σχεδίου αυτού είναι θαμμένος στο Α νεκροταφείο"
Αναρτήθηκε από troktiko
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου