XΘΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΣΑΚΩΘΕΙ 150 ΑΤΟΜΑ
Πόλεμος έχει ξεσπάσει στο κέντρο της Αθήνας, ανάμεσα σε Πακιστανούς και Μαροκινούς. Πριν από λίγο, μια νέα συμπλοκή μεταξύ αλλοδαπών στην Ομόνοια, ήρθε να ταράξει τους λίγους πια περαστικούς και μαγαζάτορες της καρδιάς της πόλης. 100 άτομα Πακιστανοί και Μαροκινοί, έγιναν ένα κουβάρι με πέτρες, ξύλα και μαχαίρια, επί της οδού Γερανίου.Η αστυνομία προχώρησε σε 10 προσαγωγές.
Στο Στρατοδικείο 12 γιατροί και νοσηλευτές για τον θάνατο του 27χρονου
στρατιώτη, Νίκου Γκάτση
-
Κατέληξε λίγες ώρες μετά από επέμβαση ολικής θυρεοειδεκτομής στο
424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Στο Πενταμελές Στρατοδικείο... Θεσσαλονίκης
παραπέ...
Πριν από 7 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου