Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

"Τι θα κάνουμε εμείς οι μικροέμποροι;"

"Ακούμε συνεχεια για ακριβεια σε ολα!
εχει ερθει κανεις στην θεση την δικια μας?(μαγαζατορας)
οταν εγω εχω ενα μικρο βιβλιοπωλειο σε ενα χωριο της επαρχίας ποσο χαμηλα μπορω να κρατησω την τιμη οταν πληρωνω τεβε 700 ευρω τους 2 μηνες!300 ευρω ενοικιο,βαλε ρευμα,νερο,λογιστη καθε μηνα 50 ευρω!φπα!να πληρωνω προμηθευτες καθε μηνα!
δεν ειμαι κανενας απο τους μεγάλους που ακουμε ...
και βλεπουμε!
αυτο που εχω καταλάβει ειναι οτι ολα γίνονται προς οφελος τον μεγαλοεμπορων!οταν εμενα μου λεει ο σκαγιες(το γνωστο μπλε τετραδιο που ολοι με αυτο μεγαλώσαμε)οτι για να μου δωση εμενα τετραδια θα πρεπει να κανω αγορα 4000!!!οταν εγω κ αλλοι συναδελφοι μου δεν πουλανε ουτε 1000 ευρω τετραδια ολο το χρονο!με αναγκάζει να παιρνω απο δευτερο χερι ακριβοτερα!αλλο παράδειγμά?οταν η matel σου εχει ακριβώς την ιδια πολιτικη με τον σκαγια πως θα παρω εγω τα παιχνιδια??τα παίρνω απο δευτερο χερι!δεστε τιμη!ενα παιχνιδι που εχει 30 ευρω μαζι με το φπα απο δευτερο χερι περνω μια εκπτωση 7% κ αυτο ειναι το κερδος μας!!δηλαδη 24,79 εχει χωρις το φπα -7% μας κανει 23,17.το κερδος???1,62!!!αντε πεστε μας μετα εμεις τη πρεπει να κανουμε!!!να κλείσουμε??
τι να κανουμε εμεις οι μικροεμποροι??ειμαστε σε απογωση!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου