Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



Μεχρι που τελικα θα φθασει ο ρατσισμος εναντιων των Ελληνων αλλα και εναντιων των περισσοτερων αλλοδαπων στα εξωτερικα ιατρεια των νοσοκομειων απο τους ΑΘΙΓΓΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ,επισκεπτων,μολις γυρισα απο το Παιδων εχοντας το παιδι μου με 40 πυρετο και αναπνευστικα προβληματα και περιμενωντας πανω απο 3 ωρες το αποτελεσμα ηταν να εξεταστουν μονο 3 νουμερα,απο το 18 μεχρι 21 ενω ειχαμε το 55,γιατι ερχονται οι αθιγγανοι και οι Αλβανοι ουρλιαζοντας και φωναζωντας με αποτελεσμα να τους δεχονται αυτους,εξαλλου μια κοπελιτσα που ειναι εκει τι να κανει,και απο την αλλη επειδη και οι γιατροι δεν μπορουνε να τους ακουνε βγαινουν εξω και τουςβαζουν μεσα.Πιστευω καποιος καποτε να κανει κατι για αυτο το σοβαρο προβλημα.
Σημειωση ο υπογραφων εχει παντρευτει Ουκρανεζα για ναμην μιλανε καποιοι οτι πιστευουμε σε τιποτα αρειες φυλες και παραμυθια.
http://anopetra-eleos.blogspot.com/

2 σχόλια:

  1. ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ 5 ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΟΛΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.
    ΥΠ ΟΨΙΝ ΚΑΙ ΓΩ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΕΙΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα ίδια πέρασα κι εγώ , όταν το παιδί μου 10 χρονών το δάγκωσε σκύλος και περίμενα 3 ώρες αναμονή , ενώ τσιγγανοι και αλβανοι έρχονταν ουρλιάζοντας για ενα απλο στραμπούληγμα ή για μια άφθα στο στόμα . τι να πει κανείς? αν διαμαρτυρηθείς θα σε πούν και ρατσιστή, αλλα έλα όμως που και το δίκιο σε πνίγει και ρατσιστής ουτε κατα διάνοια έίσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή