Ρε παιδιά ο άνθρωπος δεν παίζεται με τίποτα. Κοιτάξτε τι απάντησε σε ερώτηση εάν θα κερδίσει η Εθνική Ελλάδος σήμερα.
< Μακάρι.Πρέπει να κερδίσουμε για να πάμε στους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!.>
Ναι μιλάμε για τον πρωθυπουργό της ΕΛΛΑΔΟΣ.
Και μη βγει κανένας και μου μιλήσει για μικρότητες και άλλα τέτοια.Ενας πρωθυπουργός πρέπει να ξέρει τουλάχιστον ότι Ολυμπιακούς αγώνες έχουμε κάθε 4 χρόνια.
Στο κάτω κάτω η Εθνική μας παίζει και όχι η Παναχαΐκή
Για την πλήρη συνέντευξή του επισκεφθείτε το GAZZETTA.GR.
Τώρα ο Ελληνικός λαός περιμένει προκοπή από αυτόν τον άνθρωπο.
Διάβασε όλη την ανάρτηση...
Επιστροφή στην περίληψη...
Η ανάρτηση εκφράζει τις απόψεις και το ύφος του ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου