ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΜΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟ ΕΧΘΡΟ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ...
Παιδιά ενός... κατώτερου σχολείου, φαίνεται πως είναι οι μικροί μαθητές των 3ου και 5ου Διαπολιτισμικών Δημοτικών Δενδροποτάμου Θεσσαλονίκης.
Το προκάτ κτίριο με αμίαντο όπου στεγάζονται, αντιμετωπίζει προβλήματα στατικότητας, σύμφωνα με πραγματογνώμονες της Νομαρχίας. Σε ένδειξη διαμαρτυρίας χθες, οι γονείς πραγματοποίησαν συμβολικό αποκλεισμό του δρόμου που περνά μπροστά από το δημαρχείο Μενεμένης και κατάληψη.
ΠΗΓΗ
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου