Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

"Η κατάσταση με τον ΗΣΑΠ έχει γίνει ανυπόφορη!"


Είμαι φοιτητής πληροφορικής και εδώ και κάποιους μήνες μετακόμισα απο το χωριό μου στην Αθήνα. Όπως καταλαβαίνετε χρησιμοποιώ κατα κόρων τον ΗΣΑΠ και άλλα δημόσια μέσα για τις μετακινήσεις μου αλλά η κατάσταση έχει φτάσει πλέων στο απροχώρητο. Έλεγχος εισιτηρίων δέν γίνεται, στα βαγόνια μπαίνουν συνεχόμενα...
ζητιάνοι που τις περισσότερες φορές ανακοινώνουν ότι πάσχουν απο aids και άλλες επικίνδυνες αρρώστιες και δεν υπάρχει κανείς για να μας προστατέψει. Σε αυτή την χωρά το να μην βγάζεις εισιτήριο είναι μαγκιά, το να σπρώχνεις, να κλωτσάς, να βρίζεις είναι επίσης μαγκιά συνεπώς εγώ είμαι ηλίθιος αφού πρωτιμό να χάσω μια ώρα απ' το μάθημά μου παρά να αρχίσω να σπρώχνω και να κλωτσάω ή να μπώ στο τρένο χωρίς εισιτήριο... στο χωριό μου έμαθα να είμαι περήφανος να μήν κλέβω και να μήν ξεφτιλίζομαι πολλοί ίσως με θεωρούν βλάκα αλλά για μένα βλάκες είναι όλοι αυτοί που αφήνουν το άγχος να τους κατατρώει που δέν μπορούν να βάλουν ένα πρόγραμμα στην ζωή τους και αφήνουν τα πάντα για την επόμενη ημέρα και στο τέλος τρέχουν να τα προλάβουν όλα την τελευταία στιγμή αλλά το χειρότερο μαθαίνουν και τα παιδιά τους να κάνουν το ίδιο!!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου