Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Απάντηση της Σπανοπούλου για τον ΕΔΟΕΑΠ



Πράγματι διαλύω τον ΕΔΟΕΑΠ των ανίδεων διοικήσεων και των άπληστων χρηματιστών, των ανάπηρων μαιμούδων, των πελατεικών σχέσεων, των ανεύθυνων υπαλλήλων , των αλόγιστων ρουσφετολογικών παροχών, της σπατάλης , των ιατρικών μεριδολογίων , της πολυφαρμακίας και των μηδενικών συμμετοχών σε ...μη καρκινοπαθείς. Διαλύω το πάρτυ των εμπόρων της Υγείας εγκαθιστώντας μηχανοργανωση , οργανωτικές υποδομές μέτρα και Νοσοκομειακές συμβάσ! εις με διαφάνεια και έλεγχο εκεί που δεν υπήρχε! Επώνυμως και δημόσια τα έχω καταγγείλει αυτα απο το...

2002 και μέχρι τις εκλογές του περασμένου Μαίου. Τώρα ως πρόεδρος του ΔΣ έχω ηθικά και από το νόμο την ευθύνη να μη βάλω την υπογραφη μου (εγώ και το συνολο του ΔΣ εκτός απο τη μια κόντρα ψήφο)σε ότι διαλύειτο παρόν και το μέλλον του ταμείου των δημοσιογράφων και υπαλλήλων στα ΜΜΕ.

Γιατί ο ΕΔΟΕΑΠ ανήκει σε όλους τους ασφαλισμένους του και όχι σε μια κάστα προνομιούχων που τον λυμαίνοντα τόσα χρόνια. Οσο για το αν η ΕΣΗΕΑ κοιμάται αυτο απαντήστÎ! µ το εσείς όχι εγω ...Μη μπερδευετε ομως τον δικό μας ΕΔΟΕΑΠ με το κρατικό ΕΤΑΠ ΜΜΕ των Ομολογων του Καπρανου που καιτοι τον εγκαλεσα στο Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ -με τον σ Δημ. Τρίμη- τους πηρε 2 χρονια εκει στην Ακαδημίας για να αποφασισουν να τον τιμωρήσουν

Ελένη Σπανοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου