
«Πριν παρκάρουν οι φίλοι τις μοτό και τα ΙΧ σε ένα μέρος να σκεφτούν τί θα γινόταν αν στην πολυκατοικία απο πάνω έμενε το παιδί τους που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι...
Σας εύχομαι λοιπόν (σε όσους επικαλείστε οτι δεν υπάρχουν θέσεις πάρκινγκ και για αυτό... κτλ κτλ) να αποκτήσει κάποιο μέλος της οικογένειάς σας κινητικά προβλήματα.
Πραγματικά είναι ευχή (για εσάς, όχι για αυτόν). Γιατί μόνο τότε θα αποκτήσετε κοινωνική συνείδηση.
Υγ. έχω ΙΧ και ΠΛΗΡΩΝΩ parking στο σπίτι μου για να μην "αναγκάζομαι" να το αφήνω σε διαβάσεις πεζών και καβαλητό σε πεζοδρόμια.
Η πολιτεία μας είναι ανοργάνωτη και χωρίς parking γιατί και εμείς είμαστε ανοργάνωτη και ζώα.»
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 9 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου