
25χρονος Γ.Σ, αθλητής στην ομάδα Άρσης Βαρών του ΠΑΟΚ και μέλος της Εθνικής Ομάδας Άρσης Βαρών της Ελλάδας είναι ο ένας από τους δύο συλληφθέντες για την υπόθεση της εκβίασης ιδιοκτήτη καφέ-μπαρ στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης. Στο σπίτι του 25χρονου βρέθηκαν ναρκωτικά χάπια και μία συσκευή ηλεκτρικής εκκένωσης...
Ο αθλητής της Άρσης Βαρών με το συνεργό του, που επίσης συνελήφθη, απαιτούσαν από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος να τους καταβάλει εβδομαδιαίως το ποσό των 250 ευρώ, ενώ για τους ίδιους είχε γίνει και παλαιότερα καταγγελία, καθώς είχαν προκαλέσει σημαντικές φθορές στο ίδιο κατάστημα. Ο Γ.Σ είχε κατακτήσει μάλιστα πρόσφατα και το χάλκινο μετάλλιο στους Μεσογειακούς Αγώνες στην Πεσκάρα
www.newsblog.gr
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου