
Το υπουργείο έδωσε τα στρατόπεδα σε δήμους για να γίνουν χώροι άθλησης και άλση και κάποιοι δήμαρχοι τα ...
μετέτρεψαν σε πολυτελείς κατοικίες, βίλες και μεζονέτες. Την περιουσία του δημοσίου την μετέτρεψαν σε σπίτια! Πήραν τα στρατόπεδα που τους τα παραχώρησε το υπουργείο και έκαναν βίλες. Ακόμα δεν τους έχουν συλλάβει. Έξω είναι όλοι. Το ρεπορτάζ το είχε αναλυτικά η "Σφήνα".
Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010
Τους χάρισαν στρατόπεδα και τα έκαναν βίλες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου