Τρίτη 20 Απριλίου 2010

"Που πήγαν τα 50 εκ. κ. Σηφουνάκη; - Όπλισε ο Βγενόπουλος και πυροβολεί

Αν ο Βγενόπουλος έχει δίκιο στην σοβαρή καταγγελία που έκανε για τα χρήματα που έδωσε στον Σηφουνάκη για ένα καμμένο δάσος το οποίο δεν έγινε τότε ο Σηφουνάκης πρέπει να παραιτηθεί άμεσα.
"Τον Νίκο Σηφουνάκη τον γνώρισα το 2001 στις φωτιές της Σάμου και του λέω ότι θα δώσω 50εκ. δρχ για να φτιάξω το δάσος και να μου δείξετε ότι το δάσος θα πιάσει τόπο.
Πέρασαν δύο μήνες και τον πήρα δεν μου απαντάει. Τον πήρα 3-4 φορές και δεν μου βγήκε.Αυτή είναι η εμπειρία μου από ...

τον Νίκο Σηφουνάκη. Που πήγαν τα χρήματα; Ή δείξε μου το δάσος ή δώστε μου τα 50 εκ. δρχ. Είναι πολιτικοί μουσειακού είδους και αν πιστεύει ότι με Παγκαλοσηφουνάκηδες ότι θα πάει μπροστά κάνει λάθος. Αν θέλει να με κάνει εχθρό του ο πρωθυπουργός fine!
Ασχολούμαι με την πολιτική για να μην είμαι αχρείος. Στην αρχαία Ελλάδα όποιος δεν ασχολείτο με την πολιτική θεωρείτο αχρείος".

funny animated gif

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου