Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Μου έχει πέσει το ….SPREAD

Δεν ξέρω αλλά τον τελευταίο καιρό δεν είμαι καλά, νιώθω λίγο περίεργα, κάτι μου δημιουργεί μια εσωτερική ταραχή, βλέπω εφιάλτες τις νύχτες, νομίζω ότι κάτι μου πέφτει και μου ξανά σηκώνετε. Εδώ που τα λέμε πώς να μην μου πεφτωσηκώνετε, λίγο είναι να βλέπεις κάθε βράδυ στα κανάλια όλους αυτούς τους ''εργάτες'' της δημοσιογραφίας να τα δίνουν όλα για την ενημέρωση και να μην σου πέφτει; Επίδομα ανθυγιεινής ακρόασης πρέπει να παίρνουμε όλοι όσοι τους ακούμε και δεν έχουμε φουντάρει ακόμα. Αυτοί βέβαια για το καλό μας τα λένε όλα αυτά τα τρομακτικά πράγματα που θα πάθουμε, λόγο της οικονομικής κρίσης, που εμείς δημιουργήσαμε αφού τόσα χρόνια τρώγαμε χωρίς σταματημό τα λεφτά από το κράτος, γιατί τι να σου κάνει κύριε το κράτος όταν μαζεύει τόσο χρήμα από τους ''πατριώτες'' βιομήχανους, εφοπλιστές, εμπόρους και γενικά από αυτά τα ''θηρία'' της Ελλάδας που ζουν για να προσφέρουν ακόμα και το ελάχιστο αίμα που ρουφάνε από τους απάτριδες εργαζόμενους που το μόνο που τους απασχολεί είναι πως θα κλέψουν λίγα λεπτά του ευρώ παραπάνω από αυτά που με τόση αγάπη τους προσφέρουν σε συνεργασία η κυβέρνηση με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις που ελέγχει, το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα των εργατών, όπως είπε και αυτός ο εξαίρετος και καλοσυνάτος κ. Πα(ν)κάλος, τις ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ δηλαδή και τα ταπεινά συλλογικά όργανα των ΣΕΒ, ΕΣΕΕ κλπ.

Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή μου είχε σηκωθεί, αλλά δεν ήξερα ότι αυτό που μου σηκωνότανε το λέγανε spread, δεν είχα ιδέα ότι το λέγανε έτσι από άλλους το έμαθα πως μου ανέβαινε το spread και ένιωθα τόσο όμορφα. Πώς να ξεχαστούν τόσο όμορφες στιγμές πχ όταν για πρώτη φορά ο έσχατος ερχότανε πρώτος. Θέλημα θεού είχα σκεφτεί τότε, άλλωστε το γράφει και η Αγία Γραφή, λίγο πράμα είναι να ζεις την εποχή που ο Κανένας, το τίποτα δηλαδή, ερχότανε πρώτο στις προτιμήσεις των ηλιθίων κατοίκων αυτής της χώρας, δεύτερος ήτανε ο Κώστας και τρίτος μακράν ο αποκαλούμενος Γιωργάκης, ο άνθρωπος που με την παρουσία του επιβεβαίωνε ότι η πολιτική έχει να κάνει με το DNA του ανθρώπου και ξαφνικά με την βοήθεια του ''Θεού'', γιατί μη μου πείτε ότι δεν είναι έτσι, να βγαίνει πρώτος με διαφορά 10 μονάδες από τον δεύτερο που αυτομάτως μετονομάστηκε από Κώστας, σε Κωστάκης, χοντρός, μπουχέσας, τεμπέλης, άχρηστος και τόσα άλλα όμορφα επίθετα, που δεν έκανε τίποτα άλλο από να παίζει όλη μέρα playstasion, χωρίς να νοιάζεται για το μέλλον των ''πατριωτών'' που αγωνιούσαν πώς να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας και ο Κανένας άφαντος. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο καλά να πάθει ο Κώστας (εδώ είναι η πρώτη φορά που μου σηκώθηκε αυτό που αργότερα έμαθα ότι το λένε Spread) γιατί δεχότανε ότι του λέγανε οι ''άλλοι'' και τα έλεγε στον κόσμο έτσι σαν να ξερνάει. Που πάς ρε Καραμήτρο; Τι είναι αυτά που είπες στο πόπολο; Τους είπες «θα σας πιώ το αίμα με το μπουρί της σόμπας», «θα σας τα πάρω όλα πίσω γιατί δεν υπάρχει μία», «θα σας μειώσω τους μισθούς, τις συντάξεις, θα αυξήσω τους φόρους κλπ κλπ». Αν αυτό δεν είναι παρέμβαση του ''Θεού'' (για να μην παρεξηγηθούμε δεν λέω για των θείο του, αυτός πέθανε πάει), τότε τι είναι; Όμως το σήκωμα (του spread μου) δεν κράτησε πολύ, ούτε εκατό μέρες (αλήθεια γιατί ζήτησε εκατό μέρες ακόμα δεν το έχω καταλάβει, ο Χριστός αναστήθηκε σε τρείς και δεν είχε στα χέρια του την εξελιγμένη τεχνολογία της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης) γιατί την εκατοστή μέρα με έκανε κουρέλι, μιλάμε μου έπεσε πάνω από είκοσι πόντους (ο γιός μου λέει ότι δεν τους λένε πόντους αλλά (ΜΒ) Μονάδες Βάσης) ο spread μου.

Τι ήταν αυτό που είπε ο εν τω μεταξύ επονομαζόμενος Γιώργος; Έχασα τον ύπνο μου. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι τον έκανε να θέλει να πάρει τόσο σκληρά μέτρα ένα τόσο γλυκό και καλοσυνάτο παιδί. Πέρασε από το μυαλό μου, μάλλον εντολές ''Θεού'' εκτελεί, εδώ το Χριστό (τότε) τον έβαλε να σταυρωθεί, στον άχρηστο θα κολλήσει τώρα. Αλλά πάλι είναι δυνατόν ο ''Θεός' να θέλει να τιμωρήσει όλους τους έλληνες με τον ίδιο τρόπο; Είναι δυνατόν τόσο λάδωμα να πηγαίνει χαμένο; Γιατί μην μου πείτε ότι αυτά που ακούμε για λαδώματα κλπ είναι μύθος γιατί θα μαλώσουμε. Μύθος σε τέτοιες περιπτώσεις είναι μόνο η ...;μπύρα, για να είμαστε ξηγημένοι.

Το τι ανεβοκατέβασμα έπαθε το spread μου τις επόμενες ενενήντα μέρες δε λέγετε. Κοντεύω να πάθω τον ίλιγγο του ασανσέρ πάνω κάτω καθημερινά. Δικαιολογημένα όμως. Είναι δυνατόν να μην σου ανεβαίνει το spread όταν ακούς και βλέπεις τον Γιώργο να διαβάζει από κείμενο για τον ''άνθρωπο του μόχθου'' που τον συνάντησε στο δρόμο και του είπε «Για την πατρίδα και τον μισθό μου θα δώσω». Είναι να μην σου σηκώνεται (το spread) όταν ακούς και βλέπεις τον Σαμαρά, τον Καρατζαφύρερ, τον Μίχαλο (τι εξαίρετο τέκνο του αειμνήστου πατρός του, υπουργού της εθνοσωτηρίου επαναστάσεως), τον Δασκαλόπουλο και τους αξιολάτρευτους συνδικαλη(σ)ταράδες Παναγόπουλο, Πολυζογόπουλο, να στηρίζουν με θέρμη περισσή τις γενναίες αποφάσεις τις νέας εθνοσωτηρίου κυβερνήσεως (στους κακεντρεχείς θέλω να θυμίσω πως τούτη τη φορά δεν είναι το ίδιο με τότε , τώρα έγιναν εκλογές) σαν νέοι Κολοκοτρώνηδες, Νικηταράδες, Καραϊσκάκηδες βάζουνε τα στήθη τους μπροστά αντιστεκόμενοι στις ''αγορές'' (αλήθεια ποιος τους πρωτοείπε έτσι τους καιροσκόπους, κερδοσκόπους και τοκογλύφους; ξέρετε πόσα γράμματα λιγότερα γράφουμε ή προφέρουμε κάθε φορά που θέλουμε γράψουμε ή να μιλήσουμε για δαύτους;), χωρίς να λογαριάζουν κόστος.

Πώς να μην σου σηκωθεί όταν ακούς ότι μειώνονται οι χρηματοδοτήσεις της υγείας, της ασφάλισης, της παιδείας που στο κάτω - κάτω δεν προσφέρει τίποτα αφού κανένας από τους εργαζόμενους σε όλο το δημόσιο δεν δουλεύει και παίρνουν αμύθητα ποσά από τη διαπλοκή που κυριαρχεί στο δημόσιο σύστημα; Να τους διώξει όλους να δώσει τα πάντα στους ιδιώτες μπας και δούμε άσπρη μέρα αφού όλοι γνωρίζουμε ότι στον ιδιωτικό τομέα δεν υπάρχει καθόλου διαπλοκή (οι εργαζόμενοι στο δημόσιο διαπλέκονται μεταξύ τους και τα δίνουν στους διορισμένους από τις κυβερνήσεις διευθυντάδες για να τους τα ...;φυλάνε) και όλα γίνονται με σεβασμό στις Δέκα Εντολές της Παλιάς Διαθήκης, όπως μαθαίνουμε καθημερινά από τους άμβωνες των τηλεοπτικών διαύλων.

Από την άλλη πάλι πώς να μην σου πέσει (το spread σου) όταν υπάρχουν άνθρωποι μέλη του ΠΑΜΕ, αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι, που θέλουν το κακό της χώρας και υποσκάπτουν το μέλλον όλων των αυριανών επιχειρηματιών (τι σημασία έχει αν δεν έχεις τις προϋποθέσεις να γίνεις επιχειρηματίας εσύ ο φτωχομπινές, σημασία έχει ότι δεν σου στερεί κανένας το δικαίωμα να το ονειρεύεσαι) διαστρεβλώνοντας την εικόνα της χώρας στις ''αγορές'' (νάτες πάλι, 45 λιγότερα πατήματα στο πληκτρολόγιο και πόσο λιγότερο μελάνι στην εκτύπωση, έτσι) και κάθε τρείς και λίγο κάνουν συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα.

Εμένα τώρα μου έχει πέσει πάλι το spreadμου, γιατί ανακοινώθηκε ότι για να έχεις ένα παλιοαυτοκίνητο 3000 κυβ. εκατ. πρέπει να δηλώνεις εκατό ευρώ περισσότερα για κάθε εκατό κυβικά πάνω από τα 2000 κυβ. εκατ. Και ρωτάω είναι δίκαιο αυτό το μέτρο; Που θα τα βρει ρε ο φτωχός, άνεργος και πιθανά άστεγος μεγαλοβιομήχανος των 10.500 ευρώ το χρόνο; Από πού βγάλατε το συμπέρασμα ότι ένας άνθρωπος που τόσα χρόνια και με τόσο κόπο ρουφάει το αίμα των υπαλλήλων του, έχει τόσα λεφτά στην Ελλάδα; Δεν βλέπετε τις φορολογικές του δηλώσεις τόσα χρόνια; Μέσα στην ανέχεια ζουν οι άνθρωποι τίποτα δεν είναι δικό τους, όλα σε κάποια παλιο of shor ανήκουν που δεν ξέρεις μέχρι πότε θα είναι δικιά τους. Ευτυχώς κάτι άκουσα σήμερα ότι θα δοθούν στις τράπεζες άλλα 11 - 12 δις για να σωθούν μιας και περνάνε δύσκολα όπως είπε πριν λίγο καιρό ο (φτου-φτου-φτου) Μητσοτάκουλας, να σκεφτείς μόνο ότι για πέρσι είχαν προϋπολογίσει καθαρά κέρδη περίπου 7.5 δις και δεν έφτασαν ούτε 7 δις τα καθαρά τους κέρδη, να δεις που μάλλον θα μου σηκωθεί πάλι.

Τι λες, τι να κάνω; Ψυχοθεραπεία; Δεν το είχα σκεφτεί. Λες να μου κάνει καλό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου