Π.Α.ΜΕ. Θησείο για καφέ???
Μια ζωή τα ίδια...
ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!
Κύριοι του Π.Α.ΜΕ. και του Κ.Κ.Ε. οι "Αριστερές" δεν είναι νύφες για να πάει γρουσουζιά...
Για άλλη μια φορά στις δύσκολες στιγμές δείχνετε χαρακτήρα!!!!
ΜΠΡΑΒΟ!!!!
Τα τραπεζάκια του Θησείου γεμίσανε Ριζοσπάστες...
ΥΓ
Πρόταση...
στην επόμενη πορεία δεν πάτε Γλυφάδα να δείτε και θάλασσα?
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 7 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου