Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Να πώς έδιναν δάνεια οι τράπεζες!



Με τόσα που διαβάζω μένω πάλι άφωνος!!! Απλά δικαιώνομαι

εμενα η citibank δεν ζητησε... ποτε εκκαθαριστικο για τα δανεια που μου εδινε.
Ξεκινησε με 3000 ευρω το 2006 και με δικη της πρωτοβουλεια εκανε...4 επεκτασεις(μονο με αστυνομικη ταυτοτητα, ελα να τα παρεις χωρις εκκαθαριστικο το τονιζε!!! σε επιστολη της)του ενος δανειου μετα το αλλο, εξοφλουσα το προηγουμενο, και εδινε τη.. διαφορα στο χερι.
Το εκανε αυτο ωστε να παιρνει με καθε ανανεωση τα εξοδα δανειου(180 ευρω),να εμφανιζει ...παραγωγη( νεες συμβασεις δανειων) και φυσικα για μεγαλο χρονικο διαστημα μεχρι να... κρινει εκεινη οτι σταματανε οι επεκτασεις, να πληρωνεις βασικα τοκους ,αφου καθε νεο δανειο εξοφλει κυριως στην αρχη τοκους.
Καθε... μηνα, ναι καθε μηνα ....ακουγεται... απιστευτο εστελνε επιστολες για εγγκρημενη επεκταση(αν αγνοουσες τη προηγουμενη επιστολη, εστελνε νεα με αυξημενο το ποσο του κεφαλαιου που ειχες εξοφλησει το προηγουμενο μηνα!!!)
Με τα πολλα με εφτασε στα 15000 ευρω δανειο,και μου χορηγησε 3 καρτες diners, visa, master με συνολικο πιστωτικο οριο των καρτων 7800 ευρω.
Μετα απο 8 μηνες πληρωμων στο δανειο, ξεκινησα μερικη σταση πληρωμων ,και επειτα απο κανα δυο μηνες ολικη .
Ειμαι σε τετραμηνη καθηστερηση στο δανειο και 2 μηνες στις καρτες και τη δευτερα οπως μου ειπαν πως το δανειο καταγγελεται και ακολουθει διαταγη πληρωμης.
Πεστε μου ρε παιδια ποιος φταιει???
Οπως τους ειπα και σημερα ''αν ο πιστωτης δεν προφυλασει επαρκως τα συμφερωντα του, περιμενετε να το κανει ο... οφειλετης για αυτον?''ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου