Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ...ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ !

Λογος του Μ. Αλεξανδρου το 324 π.χ, σε συμποσιο , ενωπιον 9.000 αξιωματουχων και προυχοντων καθε φυλης { Ελληνων, Περσων, Μηδων κλπ }.

" Σας ευχομαι τωρα που τελειωσαν οι πολεμοι , να ευτυχησετε με την ειρηνη. Ολοι οι θνητοι απο δω και περα να ζησουν σαν ενας λαος , μονιασμενοι , για την κοινη προκοπη.

Θεωρειστε την οικουμενη πατριδα σας , με κοινους τους νομους οπου θα κυβερνουν οι αριστοι , ανεξαρτητως φυλης.

Δεν ξεχωριζω τους ανθρωπους , οπως κανουν οι στενοκεφαλοι, σε Ελληνες και βαρβαρους. Δεν με ενδιαφερει η καταγωγη των πολιτων , ουτε η ρατσα που γεννηθηκαν , τους καταμεριζω με ενα μονο κριτηριο, την αρετη. Για μενα καθε καλος ξενος ειναι Ελληνας και καθε κακος Ελληνας ειναι χειροτερος απο βαρβαρο.

Αν ποτε σας παρουσιαστουν διαφορες , δεν θα καταφυγετε ποτε στα οπλα , παρα θα τις λυνετε ειρηνικα. Στην αναγκη θα σταθω εγω διαιτητης σας.

Τον θεο δεν πρεπει να τον νομιζετε σαν αυταρχικο κυβερνητη, αλλα σαν κοινο πατερα ολων...

Απο μερους μου , σας θεωρω ολους ισους , λευκους η μελαμψους , και θα ηθελα να μην εισθε μονον υπηκοοι της Κοινοπολιτειας μου , αλλα ολοι μετοχοι , ολοι συνεταιροι. Οσο περναει απο το χερι μου , θα προσπαθησω να συντελεσθουν οσα υποσχομαι.

Τον ορκο που δωσαμε με την σπονδη αποψε , κρατειστε τον σαν συμβολαιο αγαπης ".

{ Αν τωρα καταλαβαινω καλυτερα γιατι σε βγαλανε ΜΕΓΑ. Διαβασα αυτο το κειμενο με καταπληξη . 324 π.χ; Και σκεπτοτανε ετσι; ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΒΑΡΒΑΡΟ; Να αγιασει το στομα σου Αλεξανδρε ! ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΘΕ ΜΟΝΟΝ ΥΠΗΚΟΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΟΥ , ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ , ΟΛΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ; Που εισαι να τα πεις αυτα εδω στη νεοτερη Ελλαδα του 2010 ! Θα σε κοιτανε σαν ουφο ! Οπως καταλαβαινεις " παει συννεφο η συνεργατικοτητα " ! Ολοι συνεργαζονται να αποδειξουν ...κατωτερο , ανεπαρκη , ανικανο και κερατα τον πλαινο τους. Ειδες προοδος η Ελλαδα Αλεξανδρε; Μου θυμιζω τον Παπανδρεου με το " ταμαθες τα νεα πατερα"....Ταμαθες τα νεα Αλεξανδρε ; Και το χειροτερο ειναι πως επικαλουνται με ταχαμ δεος το ονομα σου που αποδεικνυει την ελληνικοτητα τους με σφραγιδα . Επιτρεπεται να γελασεις με την καρδια σου Αλεξανδρε ! Και με πολυ απογοητευση μυστικα, οπως καταλαβαινω εγω...}

{ ORESTIS }

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου