Γιατί έδωσαν τα δισ στις τράπεζες και συναίνεσαν τα κόμματα; Aπλά διότι λειτουργούν ώς Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης σε βάρος του Ελληνικού λαού και χρωστάνε στις τράπεζες τα μαλλιοκέφαλά τους !!!
ΔΕΙΤΕ τα Χρέη των Κομμάτων και ΓΙΑΤΙ δίνουν 10.000.000.000!!(ΔΙΣ)
στίς Τράπεζες, τσακίζοντας τους Έλληνες στη φορολογία και κόβοντας συντάξεις και μισθούς...
ΠΑ.ΣΟ.Κ: Το ΠΑΣΟΚ χρωστάει 96.800.000 ευρώ στην...
... Αγροτική τράπεζα (λήξη σύμβασης το 2013), 10.000.000 ευρώ στην Marfin bank (λήξη σύμβασης το 2015) και 5.000.000 ευρώ στην Τράπεζα Πειραιώς (λήξη σύμβασης το 2015).
ΣΥΝΟΛΟ: 111.800.000 ΕΥΡΩ!!!
_________________________________________________
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Η ΝΔ χρωστάει 105.000.000 ευρώ στην Αγροτική τράπεζα (λήξη σύμβασης το 2013) και 15.000.000 ευρώ στην Τράπεζα Πειραιώς (λήξη σύμβασης το 2015).
ΣΥΝΟΛΟ : 120.000.000 ΕΥΡΩ!!!
_________________________________________________
Κ.Κ.Ε: Το Κ.Κ.Ε. χρωστάει 4.402.054 ευρώ στην Εθνική Τράπεζα (λήξη σύμβασης το 2010).
_________________________________________________
ΣΥ.ΡΙΖ.Α: O ΣΥ.ΡΙΖ.Α. χρωστάει 6.000.000 ευρώ στην Εθνική τράπεζα (λήξη σύμβασης το 2014).
_________________________________________________
ΛΑ.Ο.Σ: Ο ΛΑ.Ο.Σ. δεν έχει κανένα χρέος σε τράπεζα.
_________________________________________________
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ: Οι Οικ. Πράσινοι χρωστάνε 800.000 ευρώ (λήξη σύμβασης το 2010).
_________________________________________________
http://tiresias-press.blogspot.com/2010/07/10.html
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου