Δύο άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έπεσαν θύματα τροχαίου ατυχήματος, με εγκατάλειψη, στις 02.30, στην οδό Παρασκευοπούλου, στην Αθήνα.
Οι δύο αστυνομικοί περιπολούσαν...
με τη μοτοσικλέτα τους και κατευθύνονταν προς την οδό Αγίου Μελετίου, όταν έπεσε πάνω τους ΙΧ αυτοκίνητο, ο οδηγός του οποίου στη συνέχεια ανέπτυξε ταχύτητα και εξαφανίστηκε.
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε ελαφρά ο ειδικός φρουρός, που οδηγούσε τη μοτοσικλέτα και λίγο σοβαρότερα ο αστυφύλακας συνεπιβάτης. Και οι δύο διεκομίσθηκαν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου, που προκάλεσε το ατύχημα, αναζητείται από την Τροχαία
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 9 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου