"Σήμερα το απόγευμα λοιπόν γύρω στις 6.30 πήρα το λεωφορείο 106 από το τέρμα στην πλατεία Κολοκοτρώνη για το σπίτι μου στη Νέα Σμύρνη. Παρατήρησα λοιπόν ότι μέχρι τη στάση που κατέβηκα δεν είχε χτυπήσει κανείς (!!!!) εισιτήριο. Ειδικά στη στάση του ΦΙΞ στη Συγγρού, ανέβηκαν καμιά 30 άνθρωποι (κανείς δεν ακύρωσε εισιτήριο). Και αναρωτιέμαι: όλοι αυτοί είχαν κάρτα απεριορίστων διαδρομών? Î! �εν νομίζω. Αχ βρε αθάνατε Ελληνα, και μετά αναρωτιέσαι γιατί έφτασε η Ελλαδίτσα μας σ'αυτό το χάλι. Γιατί δυστυχώς έχει περάσει πλεον στο DNA μας ότι όπου μπορούμε ας κλέψουμε το ελληνικό κράτος, ωχ αδελφέ εγώ θα σώσω την κατάσταση???"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Ένας θάνατος και μια Συνταγματική Αναθεώρηση
-
Του Κώστα Δημ Χρονόπουλου*
Πρόσφατα έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Σουφλιάς. Σημαντικό στέλεχος της Ν.
Δημοκρατίας. Ικανότατος, ευπρεπής και με θετική προσφο...
Πριν από 54 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου