ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ
Κανείς δεν ξέρει αν το μετρό της Αθήνας θα λειτουργήσει αύριο κανονικά, καθώς το σωματείο των εργαζομένων επιμένει να πραγματοποιήσει την 24ωρη απεργία που έχει εξαγγείλει, παρά τον απόφαση του Πρωτοδικείου της Αθήνας, το οποίο την έκρινε παράνομη. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στις απολύσεις των περίπου 280 συμβασιούχων συναδέλφων τους και στην περικοπή των αποδοχών τους.
Ένας θάνατος και μια Συνταγματική Αναθεώρηση
-
Του Κώστα Δημ Χρονόπουλου*
Πρόσφατα έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Σουφλιάς. Σημαντικό στέλεχος της Ν.
Δημοκρατίας. Ικανότατος, ευπρεπής και με θετική προσφο...
Πριν από 55 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου