Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ (ΑΘΗΝΑΙΟΣ) ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ


Δεν φοράω καμπαρντίνα.Στην Αστυνομία έμεινα
λίγα χρόνια.Συνέχισα στον ιδιωτικό τομέα με Πτυχίο Πεζοδρομίου.
Γνώρισα τις ιερόδουλες (παλιά) αναγκαστικά λόγω δουλειάς. Μου έμαθαν πολλά.
Γεννήθηκα, μεγάλωσα, εργάστηκα στην Αθήνα αλλά ποτέ δεν είχα το χρόνο να την ανακαλύψω.
Τώρα έχω και τον χρόνο και την εμπειρία και τα πόδια (προς το παρόν).
Ψώνιο από ότι μου λένε δεν είμαι. Πεισματάρης και ξεροκέφαλος είμαι.
Δεν είμαι παλιός εκδιδόμενος έχω παιδιά μεγάλα.
Στην Υπηρεσία Ηθών τότε αν ήσουν εκδιδόμενος δεν σε πέρνανε και ήταν
και Χούντα.
Δεν χρειάζεται κανείς να είναι ρεπόρτερ
για να καθήσει στη Μενάνδρου, στη Σοφοκλέους, να ακούσει και να δεί ή να μπεί σε ένα οίκο
ανοχής και να μιλήσει με τη βοηθό συνήθως παλιά ιερόδουλο της κλάσης μου γιατί η κοπέλα είναι ξένη.
Δεν μένω σε κωλογειτονιά όπως γράφεις αν και δεν θα είχα πρόβλημα να μείνω άλλοστε στον Κολωνό γεννήθηκα και μεγάλωσα αλλά τότε δεν ήταν
κωλογειτονιά όπως εσύ την εννοείς.
Οι ρεπόρτερ που αναφέρεις
γνωρίζουν πού και πώς να ψάξουν το ρεπορτάζ για αυτά τα θέματα;
Τσιράκια των μεγαλοδημοσιογράφων είναι και χρησιμοποιούν το όνομά τους.
Για σκέψου αυτό το παλληκαράκι ή η κοπελίτσα με το ωραίο μακιγιάζ να καθήσει δίπλα στο
βαποράκι ή να μπεί σε οίκο ανοχής ή σε περίεργο "καφενείο" πίσω από τον Άγιο Κων/νο;
Θα πιάσουν τον πισινό στο αγοράκι έτσι για πλάκα και για το
κοριτσάκι δεν χρειάζεται να σου πώ.
Άν πάνε με τα μικρόφωνα και τις κάμερες θα εξαφανισθούν από τον δρόμο
ή θα τους πετάξουν έξω από άλλους χώρους.
Έχω πολλά μηνύματα από αυτά τα παιδιά που μου ζητούν
"να περπατήσουν" μαζί μου αλλά δεν δέχομαι γιατί δεν με ενδιαφέρει
να βγώ στα κανάλια ή να γράψω σε έντυπά τους.
Το κέφι μου κάνω γνωρίζοντας ανθρώπους και ακούγοντας ιστορίες
που άλλες γράφονται και άλλες όχι.
Μη ξεχνάς ότι με βοηθάει και η ηλικία.
Δεν έχω κάτι να χάσω ούτε να κερδίσω.
Στηρίζω τις νόμιμες ιερόδουλες και εξοργίζομαι με τα ναρκωτικά.

Είναι απλά τα πράγματα καλέ μου φίλε.
Αυτή είναι η πραγματικότητα σε κάποια κομμάτια
της Αθήνας με τους φτωχοδιάβολους της παρανομίας.
Για τους πλουσιοδιάβολους των Βορείων και Νοτίων Προαστείων
ακούω αλλά δεν γνωρίζω.
Εκεί έχουν τα μέσα και τα έξω να καλύπτουν "τα πάντα".
Να είσαι καλά!
Αθηναίος

**ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ 1ΟΟ% ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου