Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Και οι ξανθιές έχουν ψυχή!!!!'ΜΙΆ ΞΑΝΘΙΑ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ

Ε! Δεν πάει άλλο πια.. Κι εμείς οι ξανθιές έχουμε δικαίωμα στην κουλτούρα, στην ποιότητα, στην εξυπνάδα, στον έρωτα και στην βλακεία!!! Και όπου αλλού έχουν ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι άνθρωποι..

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1.Είμαστε ολόκληρη παρέα για καφέ, εκ των οποίων κάποιους τους συναντώ για πρώτη φορά. Πίνουμε το καφεδάκι μας και παρλάρουμε ...; Σε κάποια στιγμή λέω κάτι, που κατά γενική ομολογία, χαρακτηρίζεται έξυπνο. Αρχίζουν τότε τα σχόλια «Κοίτα ρε μυαλό η ξανθιά!!!», «Αυτό, σίγουρα, κάπου το έχεις ακούσει!!!»009_220-099~Marilyn-Monroe-Gentlemen-Prefer-Blondes-Posters.jpg

-Ορίστε????? Τι λες, ΡΕ??? Με ξέρεις κι από χτες για να μου προσβάλλεις την νοημοσύνη μου??? Άντε μη σου πω τίποτα για την δική σου γελοία κρίση που δεν μπορεί να ξεχωρίσει ότι ευφυΐα και χρώμα μαλλιών, κάνουν αρκετούς συνδυασμούς!!!

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2.Με γνωρίζει κάποιος σε baraki και επειδή είμαι ξανθιά, ΠΡΕΠΕΙ να του κάτσω...!!!

-Ποιος θα μου εξηγήσει το ΠΡΕΠΕΙ?? ΠΡΕΠΕΙ ρε γελοίε, να με κάνεις να σε θελήσω!! Όχι γιατί μου είπες, μια στημένη ατάκα. Γιατί θα γουστάρω εσένα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3.Είμαστε κάπου μαζεμένοι παρέα και μόλις θα πω κάτι που δεν ανταποκρίνεται με την πραγματικότητα, κοινώς βλακεία ...; Με κοιτάζουν με ύφος αναμενόμενο ...;

-Αναμενόμενη η βλακεία εκ μέρους μου??? Τι να σας πω! Εσείς δεν έχετε πει ΠΟΤΕ βλακεία??? Μην μου πείτε ΠΟΤΕ... Δεν θα σας πιστέψω ...;

Είμαστε και οι ξανθιές, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ...;..!!!!

Με τις βλακείες μας και τις εξυπνάδες μας!!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου