Τι λέει εδώ ο καπετάνιος,κύριοι;;;; Απίστευτα πράγματα....
..
Πρός κύριον
Αστέριο Χουλιάρα
καθηγητή πολιτικών επιστημών στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κοινοποίηση: κύριον Αντώνιο Μπρεδήμα
καθηγητή Νομικής, πανεπιστημίου Αθηνών.
Αξιότιμε κύριε καθηγητά.
Κατά την διάρκεια ημερίδας για τις επιπτώσεις της πειρατίας στην διεθνή ναυσιπλοία - που διοργάνωσε το ινστιτούτο διεθνών οικονομικών σχέσεων [ Ι.Δ.Ο.Σ. ] - αναφέρατε πολύ σωστά, ότι το έτος 2008 αυξήθηκαν 200% τα κρούσματα των ναυτοπειρατιών στην περιοχή της Σομαλίας και του κόλπου του ADEN σε σχέση με το 2007, μιά και τα νέα κρούσματα άγγιξαν τον αστρονομικό αριθμό των 111.
Για τα οποία δαπανήθηκαν - σας ενημερώνω - άνω των 150.000.000 δολαρίων ως λύτρα μέχρι στιγμής για τα πλοία που απελευθερώθηκαν, με αποτέλεσμα το κόστος στην ναυσιπλοία να αυξηθεί με το ποσόν των 80.000.000 δολλαρίων.
Μέχρι εδώ, συμφωνούμε απόλυτα. Διαφωνώ ριζικά όμως με την.. συνέχεια της ομιλίας σας, μια και θεωρείται σαν αιτία της γέννησης των ναυταπατών στην συγκεκριμένη αυτή περιοχή, το γεγονός ότι η χώρα της Σομαλίας παραμένει ακυβέρνητη 18 χρόνια, γεγονός που οδήγησε τούς άνεργους ντόπιους ψαράδες να στραφούν στις ναυτοπειρατίες, κάτι που τους εξασφαλίζει εύκολο και αρκετό χρήμα.
Δεν γνωρίζω αν το κοινό - που παρακολουθούσε την ομιλία σας αυτή - χειροκρότησε τις σκέψεις σας αυτές ή όχι.
Εγώ προσωπικά τις θεωρώ "πέρα για πέρα ανακριβείς, αναξιόπιστες, αλλά συνάμα και προσβλητικές για την νοημοσύνη όσων γνωρίζουν πράγματα και στοιχεία για την λαίλαπα των ναυταπατών."
Και σας ερωτώ, κύριε καθηγητά:
1.- Δεν σας εκπλήτουν οι γνώσεις των άνεργων ντόπιων Σομαλών ψαράδων, που γνωρίζουν και επιλέγουν τα πλοία που μεταφέρουν πανάκριβα φορτία και συλλαμβάνουν μόνον αυτά;
2.- Πως γνωρίζουν το λιμάνι φόρτωσής των, το είδος του φορτίου τους, την ώρα που έλυσαν κάβους, την πορεία τους, τον προορισμόν τους, την ωριαία ταχύτητά τους, και κυρίως την ημέρα που βρίσκονται στην "επικίνδυνη ζώνη των ρεσάλτων";
3.- Πως γνωρίζουν την αξία των πολύτιμων φορτίων τους και προσδιορίζουν το ύψος των λύτρων;
4.- Ποιός είναι ο εν "Ελλάδι διαπραγματευτής μεταξύ Σομαλών πειρατών και Ελλήνων εφοπλιστών, που κάνει τα παζάρια του ύψους των λύτρων που καταβάλλονται τελικά στα "αφεντικά" των δύσμοιρων αναλφάβητων ψαράδων, που η αμοιβή των για κάθε ρεσάλτο δεν ξεπερνά τα 1000 δολλάρια;
5.- Πως είναι δυνατόν να υπάρχει έξαρση ναυτοπειρατιών όποτε η ναυλαγορά είναι πεσμένη;
Αστέριο Χουλιάρα
καθηγητή πολιτικών επιστημών στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κοινοποίηση: κύριον Αντώνιο Μπρεδήμα
καθηγητή Νομικής, πανεπιστημίου Αθηνών.
Αξιότιμε κύριε καθηγητά.
Κατά την διάρκεια ημερίδας για τις επιπτώσεις της πειρατίας στην διεθνή ναυσιπλοία - που διοργάνωσε το ινστιτούτο διεθνών οικονομικών σχέσεων [ Ι.Δ.Ο.Σ. ] - αναφέρατε πολύ σωστά, ότι το έτος 2008 αυξήθηκαν 200% τα κρούσματα των ναυτοπειρατιών στην περιοχή της Σομαλίας και του κόλπου του ADEN σε σχέση με το 2007, μιά και τα νέα κρούσματα άγγιξαν τον αστρονομικό αριθμό των 111.
Για τα οποία δαπανήθηκαν - σας ενημερώνω - άνω των 150.000.000 δολαρίων ως λύτρα μέχρι στιγμής για τα πλοία που απελευθερώθηκαν, με αποτέλεσμα το κόστος στην ναυσιπλοία να αυξηθεί με το ποσόν των 80.000.000 δολλαρίων.
Μέχρι εδώ, συμφωνούμε απόλυτα. Διαφωνώ ριζικά όμως με την.. συνέχεια της ομιλίας σας, μια και θεωρείται σαν αιτία της γέννησης των ναυταπατών στην συγκεκριμένη αυτή περιοχή, το γεγονός ότι η χώρα της Σομαλίας παραμένει ακυβέρνητη 18 χρόνια, γεγονός που οδήγησε τούς άνεργους ντόπιους ψαράδες να στραφούν στις ναυτοπειρατίες, κάτι που τους εξασφαλίζει εύκολο και αρκετό χρήμα.
Δεν γνωρίζω αν το κοινό - που παρακολουθούσε την ομιλία σας αυτή - χειροκρότησε τις σκέψεις σας αυτές ή όχι.
Εγώ προσωπικά τις θεωρώ "πέρα για πέρα ανακριβείς, αναξιόπιστες, αλλά συνάμα και προσβλητικές για την νοημοσύνη όσων γνωρίζουν πράγματα και στοιχεία για την λαίλαπα των ναυταπατών."
Και σας ερωτώ, κύριε καθηγητά:
1.- Δεν σας εκπλήτουν οι γνώσεις των άνεργων ντόπιων Σομαλών ψαράδων, που γνωρίζουν και επιλέγουν τα πλοία που μεταφέρουν πανάκριβα φορτία και συλλαμβάνουν μόνον αυτά;
2.- Πως γνωρίζουν το λιμάνι φόρτωσής των, το είδος του φορτίου τους, την ώρα που έλυσαν κάβους, την πορεία τους, τον προορισμόν τους, την ωριαία ταχύτητά τους, και κυρίως την ημέρα που βρίσκονται στην "επικίνδυνη ζώνη των ρεσάλτων";
3.- Πως γνωρίζουν την αξία των πολύτιμων φορτίων τους και προσδιορίζουν το ύψος των λύτρων;
4.- Ποιός είναι ο εν "Ελλάδι διαπραγματευτής μεταξύ Σομαλών πειρατών και Ελλήνων εφοπλιστών, που κάνει τα παζάρια του ύψους των λύτρων που καταβάλλονται τελικά στα "αφεντικά" των δύσμοιρων αναλφάβητων ψαράδων, που η αμοιβή των για κάθε ρεσάλτο δεν ξεπερνά τα 1000 δολλάρια;
5.- Πως είναι δυνατόν να υπάρχει έξαρση ναυτοπειρατιών όποτε η ναυλαγορά είναι πεσμένη;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου