
Καταγγελία σοκ ακούσαμε πριν από λίγο στο ράδιο Θεσσαλονίκη,ένας κρατούμενος πήρε τηλέφωνο στην εκπομπή του κυρίου Διαμαντόπουλο ,και έλεγε στον αέρα ότι έχει να δει το φως του Ηλίου πάνω από δυο μήνες, φώναζε κάντε κάτι να μας πάρουν από εδώ είναι άσχημες οι συνθήκες κράτησης, κάνουμε απεργία πείνας και δεν μας δίνουν σημασία στο μέγαρο της αστυνομίας ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,θα πεθάνουμε εδώ μέσα φώναζε
Ένας θάνατος και μια Συνταγματική Αναθεώρηση
-
Του Κώστα Δημ Χρονόπουλου*
Πρόσφατα έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Σουφλιάς. Σημαντικό στέλεχος της Ν.
Δημοκρατίας. Ικανότατος, ευπρεπής και με θετική προσφο...
Πριν από 56 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου