Συνελήφθησαν, χθες στις 21.00, στο λιμάνι της Πάτρας, από προσωπικό του Γραφείου Δίωξης Ναρκωτικών του Κεντρικού Λιμεναρχείου, ένας 50χρονος και δύο αλλοδαποί διότι σε έλεγχο που διενεργήθηκε με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, βρέθηκαν στις αποσκευές τους, ποσότητες ...
ακατέργαστης ινδικής κάνναβης βάρους 13,6 και 4,2 γραμμαρίων αντίστοιχα.
Επίσης, σε έλεγχο εντός του τροχόσπιτου και συγκεκριμένα στο ντουλάπι του οχήματος βρέθηκαν τρεις συσκευασίες ακατέργαστης ινδικής κάνναβης βάρους 4,2 , 2,5 και 2,6 γραμμαρίων ενώ στην τουαλέτα βρέθηκαν δύο γλάστρες με δενδρίλια του φυτού ινδικής κάνναβης ύψους 15 με 20 εκατοστά περίπου.
Από τη Λιμενική Αρχή Πάτρας, η οποία διενεργεί την προανάκριση κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κατασχέθηκαν οι ναρκωτικές ουσίες και το όχημα.
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου