Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

"Δεν έχω λόγο να γυρίσω στην Ελλαδα"

"ΜΑΤΩΝΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ"

"Αγαπητό τρωκτικό είμαι ένας νέος ηλικίας 28 ετών.Όπως και πολλοί στη ηλικία μας έτσι και εγώ θέλουμε να κάνουμε κάτι στη ζωή μας και να ζήσουμε σε ένα κράτος δικαίου όπως κάποιοι έμαθαν μόνο να το λένε όχι να το πραγματοποιούν.Το 2007 έφυγα για την Αμερική και τη Νέα Υόρκη διότι στη Ελλάδα δε είχα στον ήλιο μοίρα...Άπο το 2007 μέχρι σήμερα έχω μια πολύ καλή ...
θέση σε μια ιδιωτική εταιρία με καλό μισθό. Για να καταλάβεις δουλεύω με το ίδιο μόχθο που δούλευα και στην Ελλ! άδα μόνο που εδώ στα ξένα πραγματικά υπάρχει αξιοκρατία.Χωρίς βύσμα χωρίς κάποια γνωριμία ΜΟΝΟ με την αξία μου!
Έκτος και από όλα τα άλλα ζω ασφαλής με την κατάλληλη αστυνόμευση χωρίς να με ενοχλεί καποιος.Βλέπω τις φωτογραφίες απο την πορεία και πραγματικά ματώνει η καρδία μου! Νιώθω περήφανος που είμαι πλέον έλληνας που ζει στο εξωτερικό όσο και να ακούγετε περίεργο αυτό που λέω.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ.....ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕ ΥΠΑΡΧΕΙ

Έυχομαι να το δημοσιεύσεις και συνεχίστε έτσι εκεί στο τρωκτικό έχετε και την υποστίριξη όλων εμάς εδώ στην Νέα Υόρκη"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου