"ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ 17 ΕΤΩΝ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΟΔΟΣ ΛΙΟΣΙΩΝ.Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ, ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ.Ο ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΞΩΡΑΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΘΕΡΜΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου