Το ίδιο αυτοκίνητο θα «μοιράζονται» βουλευτές του Κοινοβουλίου της Βουλγαρίας μετά την απόφαση της Ολομέλειας να προχωρήσει σε μείωση των δαπανών για τις μετακινήσεις βουλευτών κατά περίπου 250.000 ευρώ.
Όπως προκύπτει από τη σχετική απόφαση, μειώνεται ο αριθμός των συνολικά 116 οχημάτων που έχουν στη διάθεσή τους τα μέλη του Κοινοβουλίου για τις μετακινήσεις τους, με αποτέλεσμα, πολλοί βουλευτές να «μοιράζονται» το ίδιο όχημα.
Επίσης, από τον Ιούλιο του 2010 τριάντα οχήματα θα διατεθούν σε ιδρύματα της Βουλγαρίας, ενώ οι δαπάνες για τη συντήρηση των υπολοίπων αυτοκινήτων θα μειωθούν κατά 21%.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=336700&dt=10/06/2010#ixzz0qU2xyIhe
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 7 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου