Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ 'Ο ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ' ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ


Πολλές φορές στη ζωή μας βρισκόμαστε μπροστά σε ένα δίλημμα.
-Να πάω διακοπές στη Ρόδο ή στη Κρήτη?
-Να αγοράσω μαύρα παπούτσια ή καφέ?
Ν.Δημοκρατία ή Πασόκ?
ΚΚΕ ή Συνασπισμό?
Λαος ή Χρυσή Αυγή?
Λεβέντη ή Βεργή?
Αγκίστρι ή Αίγινα?
Πρωτάθλημα ή Πορεία στην Ευρώπη?
Υδατανθρακες ή Πρωτείνες?
Ξανθιά ή Μελαχροινή?
Ρατσιστής ή Αντιρατσιστής?
Να ψηφίσω ή Να μην ψηφίσω?
Να πάω γιά Δουλειά ή Να κάνω τον άρρωστο?
Να παντρευτώ ή όχι[Εγώ είμαι]
Να χωρίσω ή όχι
Την επόμενη Κυριακή να παω για μπάνιο ή όχι
Η κότα κάνει το αβγό ή το αβγό την κότα
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ..... ΜΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΩ ΞΑΝΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΜΑΙ

2 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι πρέπει να διαβάσεις τα "Μαθήματα Χρωματολογίας" μου, και τα "Μαθήματα ζωολογίας" μου...

    ©

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ. ΚΑΙ ΓΩ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΠΙΑΣΕΣ ΤΟ ΥΠΟΝΝΟΟΥΜΕΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή