Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Ήμουνα που ήμουνα με πίεση 20, τώρα παθαίνω εγκεφαλικό από τα νεύρα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος την πουλάει την Ελλάδα έτσι ρε γαμώτο; Και πόσο; Άμα είναι να μαζέψουμε λεφτά να την αγοράσουμε οι Έλληνες!
©
Δεν ήμουν ούτε θα γίνω ποτέ ρατσιστής αλλά με τούς τύπους από χώρες 'οπως ΠΑΚΙΣΤΑΝ ,ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΆ ΑΠΌ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟ!!Πριν πολλά χρόνια είχαμε Πακιστανους πάλι ήταν όντως πολύ καλοί άνθρωποί.Οταν οι τούρκοι μπήκαν στην ΚΥΠΡΟ τότε αυτοί πανηγύριζαν ήμουν τότε παιδάκι μικρό....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μάνα μου με γένναγε όταν μπήκαν οι τούρκοι στην Κύπρο.. 20 Ιουλίου η απόβαση, 22 Ιουλίου εγώ, και τα'βλεπε στην τηλεόραση στο νοσοκομείο (στη Γερμανία)
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πόναγα για την Κύπρο -μου'λεγε- είχες λυσσάξει κι εσύ από πάνω!"
Ρατσιστής δε γίνεσαι όταν έχεις ξένους στον τόπο σου. Οι Γερμανοί τους πήγαιναν τους Έλληνες. Ρατσιστής γίνεσαι όταν ο ξένος δε σέβεται τίποτα και θέλει μόνο δικαιώματα κι όχι υποχρεώσεις.
©
MΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή